سوال مهم در سئو این است که خدمات سئو و یا خدمات دهنده سئو باید چه ویژگی داشته باشد و چه سرویسهایی را به کارفرما ارائه دهد. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی سرویسهای طلایی بهینه سازی سایت بپردازیم و شما را با آنچه باید بدنبال آن باشید هدایت کنیم.

وقتی هدف شما SEO باشد یعنی به دنبال یکی از بهترین سرمایه گذاری های تبلیغاتی هستید. چرا سرمایه گذاری تبلیغاتی؟ سئو یک پروسه طولانی از 3 تا 18 ماهه است که شما توسط آن قادر هستید هنگامی که مشتری به شما نیاز دارد جلوی چشمش ظاهر شوید.

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که به خدمات یا محصولاتی نیاز داشته باشید. اولین جایی که به دنبال آن می گردید کجاست؟ بله اولین جا اینترنت و به احتمال زیاد موتور جستجوی گوگل است. مشتریان شما هم اینگونه هستند. برای پیدا کردن خدماتی که می خواهند در اینترنت جستجو می کنند و اگر شما جزء نتایج اولیه باشید مسلما می توانید تجارت خود را گسترش دهید.

خدمات بهینه سازی سایت منجر می شود شما به بهترین شکل ممکن و در زمانی که مشتری به شما در همان لحظه نیاز دارد دیده شوید. کلیه هزینه هایی که می کنید به شما چند برابر بر می گردد. سئو بهترین نوع تبلیغات است و بخاطر همین به آن سرمایه گذاری در تبلیغات گفته می شود. وقتی حرفه از سئو به میان می آید یک خدمات دهنده ی خوب لازم است تا این کار را برای کسب و کار ما انجام دهد. اینکه چه خدمات دهنده ای انتخاب کنیم بسیار مهم است.

اگر کلمه ی سئو را در اینترنت جستجو کنید شاهد این هستید که افراد زیادی دارند از این موضوع حرف می زنند اما آیا این افراد همگی می توانند خدمات مربوط به سئوی همه ی سایت ها را یکجا انجام دهند؟ آیا واقعا صلاحیت انجام کار را دارند؟ از کجا باید این موضوعات را بفهمیم؟

سئو علمی است که هر روز تغییر می کند. یک سری علم ها مثل علوم مربوط به کامپیوتر هر روز دچار تغییر می شوند ولی یک سری علوم مثل فقه، وکالت و پزشکی قوانین کاریشان سالها و قرنها یکی است. سئو متکی به قوانین و الگوریتمهایی است که از طرف موتورهای جستجو تعیین می شود. به دلیل تغییرات زیاد موتورهای جستجو هیچ وقت نمی توان سئو را ساده دانست.

سئو پیچیده ترین مسئله در خدمات مربوط به طراحی سایت و وب است. خدمات دهندگان حرفه ای سئو می دانند که نمی شود با یک راهکار به نتیجه رسید! یعنی چی؟ فرض کنید شما سئوکارید و دارید خدمات سئو را برای کسب و کاری انجام می دهید. اگر برای کسب و کاری در حوزه ی خودرو موفق به انجام یک سئوی خوب شوید حتما یک سری راهکارها را پیش برده اید. اما این به این مفهوم نیست اگر در سایت قنادی هم این راهکارها را پیش ببرید در سئو موفق خواهید شد! این سختیه سئواست که برای هر پروژه باید استراتژی های مختلفی برای موفق ترسیم کرد.

یک خدمات دهنده حرفه ای سئو همیشه به این موضوع اشراف دارد که باید به جز هزینه های پیش روی سئو، هزینه های ریسک کار را بر عهده بگیرد. چون سئو کاری است که بنا به انجام کار نتیجه نمی دهد. شما باید راهکارهایی را برای هر نوع از کسب و کار بچینید تا در زمان خودش بهترین نتیجه را بدهد. شاید تا قبل از این فکر می کردید که همه ی سئوها شبیه به هم است و با یک اصول واحد می توان به موفقیت در هر پروژه ی سئویی رسید. اما اینطوری نیست و یک خدمات دهنده ی سئو می داند که باید برای هر پروژه استراتژی خاص آن پروژه ترسیم و اجرا شود.

سئو علمی شناخته شده برای وبسمتران و مدیران سایتهاست. الان همه بدنبال سئو هستند زیرا می تواند مشتری را در هنگام نیاز نزد شما بیاورد.

سئو یک راهکار تبلیغاتی با بازدهی بلند مدت است اما اگر درست انجام شود می تواند بهترین سرمایه گذاری برای یک وب سایت باشد.

وقتی صحبت از سئو می شود، سئوکار خوب بزرگترین سهم را در پیروزی یک استراتژی درست سئو بازی خواهد کرد. برای چیدمان یک استراتژی درست باید تیم سئوکار دارای افراد زیر باشد.

افرادی که باید در تیم سئو باشند:

  1. سئو استراتژیست : کسی که استراتژی سئو را بر اساس تجربه بالا مشخص می کند (سابقه کار مورد نیاز حداقل 4 سال)
  2. سئو منیجر یا مدیر سئو: کسی که مسئول پروژه سئو سایتهاست و کار سئوکاران را زیر نظر دارد (سابقه کار حداقل 3 سال)
  3. سئو کار حرفه ای: کسی که فوت و فن سئو را بلد هست و مدت زیادی است که روی آنها کار می کند (سابقه حداقل 2سال)
  4. سئو کار معمولی: کسی که کارهای پیش و پا افتاده سئو را انجام می دهد (سابقه حداقل 6 ماه)

سئوکاران

تیم سئو کار حرفه ای متشکل از چنین افرادی است.

در این تیم پس از اخذ قرارداد برای انجام خدمات SEO یا خدمات بهینه سازی سایت، ابتدا سئو استراتژیست بررسی های لازم را انجام می دهد و راهکارهای مورد نظر را در قالب یک طرح سئو به مدیر سئو ارائه می دهد.

مدیر سئو راهکارها را از نظر زمانی و سطح دسته بندی کرده و بین سئوکاران حرفه ای و معمولی خود کارها را طبقه بندی و زمانبندی می کند.

مدیر سئو و سئو استراتژیست با هم هموارد در ارتباط هستند، اما سئوکاران با سئو استراتژیست زیاد کاری ندارند، استراتژیست باید بتواند روی رویکردها و راهکارها تمرکز کند تا بهترین راه را برای کسب و کارها انتخاب نماید، بنابراین  داشتن یک تیم حرفه ای در سئو ضروری است.

برای داشتن یک تیم حرفه ای برای سئوی سایت تماس بگیرید : 02634492342

سرمایه گذاری در سئوی وبسایت

اگر شما قصد دارید سایت خود را در صفح اول گوگل داشته باشید پس یک سرمایه گذار در سئو هستید. سرمایه هایی که شما نیاز دارید زمان، هزینه و انتخاب درست است.

سرمایه گذاری در سئو یک راهکار برای موفقیت در فروش اینترنتی

سرمایه گذاری در سئو یک راهکار برای موفقیت در فروش اینترنتی

شما برای سئو سایت خود باید بتوانید با یک انتخاب درست، هم زمان را بخرید و هم هزینه ی مناسبی برای انجام کار انجام دهید.

بودن در صفحه اول گوگل

برای اینکه در صفحه اول گوگل حضور داشته باشیم باید چند حالت را در نظر بگیریم:

  1. رقابت کلمه کلیدی مدنظر ما چقدر است؟
  2. رقابان ما چه کسانی هستند؟ چقدر قدمت دارند؟ و چه قدر روی سئو کار می کنند؟
  3. جایگاه فعلی ما در اینترنت و سئو چگونه است؟

اینها فاکتورهایی است که شما باید چک کنید. هرچقدر رقابت بیشتر باشد، هر چقدر رقبای سخت تری داشته باشید کار سئوی سایت شما با هزینه و زمان بیشتری همراه خواهد بود.

تعریف دقیق از خدمات سئو

خدمات سئو به مجموعه سرویسهایی گفته می شود که یک تیم بمنظور کسب جایگاه در صفحه اول گوگل برای یک وبسایت انجام می دهد.

این خدمات شامل موارد گسترده ای است که در هر سایتی با توجه به استراتژی آن، به میزان مختلف انجام می شود. مثلا در بعضی سایتها محتوای زیاد تولید می شود، در بعضی سایتها لینکسازی زیادی انجام می شود، در بعضی سایتها تبلیغات زیادی انجام می شودو…

ما در طراحان وبسایت خدمات سئو را با سرویسهایی طلایی انجام می دهیم.

اگر شما هم قصد دارید از سرویسهای طلایی بهینه سازی سایت شرکت طراحان وب سایت استفاده کنید پیشنهاد می کنم ادامه این مقاله را دنبال کنید.

موفقیت در بیزینس با سئو

موفقیت در بیزینس با سئو

قبل از انجام سئو مشاوره بگیرید

وقتی شما قصد دارید سایت خود را به بهترین شکل ممکن سئو کنید یعنی هدفی بزرگ در سر دارید.

این را بدانید بودن در صفحه اول گوگل در یک کسب و کار یعنی جزء 10 تای برتر ایران بودن

این خود یک افتخاری است که هم می تواند شما را به یک برند معتبر تبدیل کند و هم می تواند مشتریان زیادی را سمت شما سرازیر کند.

اما باید بدانید کسب همچنین افتخاری نیازمند سرمایه گذاری طولانی مدت با هزینه های زیاد در اینترنت است.

اگر کسی به شما وعده داد سایت شما را با هزینه کم سئو می کند، سریعا محل را ترک کنید!! چون امروزه دیگر سئو یعنی هزینه و تبلیغات و با کارهای پیش و پا افتاده قدیمی نمی توان یک سایت با رقابت سنگین را در سئو موفق کرد.

اگر شما قصد دارید بر قله رفیع سئو بایستید، باید برای آن هزینه کنید.

قبل اینکه سئوی کار سایتتان را انجام دهید حتما با مشاورین ما تماس بگیرید. برای مشاوره تماس بگیرید : 02634492342

قیمت خدمات سئو

سئو در پکیج های مختلفی دسته بندی می شود و قیمت آن همانطور که گفته شده بسته به رقابت و وضعیت فعلی سایت دارد. برای استعلام هزینه خدمات سئو با ما تماس بگیرید.

تکنیک هایی که در سرویسهای سئو انجام می شود

همیشه داشتن تکنیک های روز و همگام با موتورهای جستجو می تواند سرعت سئو و نتیجه گیری یک سایت را بالا ببرد. ما در شرکت طراحان وب با بروزرسانی کلیه اطلاعات مدیران و سئوکاران در تلاشیم با کمترین هزینه بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاوریم.

تکنیکهای مختلفی برای سئوی سایت انجام می شود که در خدمات سئو ما به صورت خلاصه به آنها اشاره می کنیم:

  • سئوی داخلی
  • سئوی خارجی
  • لوکال سئو

روشهای انجام سئو

سئو در نزد سئوکاران دارای روشهایی است که به سه روش زیر معروف اند:

  1. سئو کلاه سفید
  2. سئو کلاه مشکی
  3. سئو کلاه خاکستری

روشهای انجام سئو کلاه سفید مشکی خاکستری

وقتی سئوکاران از روشهای پیشنهادی گوگل برای سئو استفاده کنند یعنی دارند از روش سئو کلاه سفید استفاده می کنند.

وقتی سئوکاران قصد داشته باشند گوگل را با روشهای غیرطبیعی گول بزنند یعنی از روشهای سئو کلاه مشکی و خاکستری دارند استفاده می کنند.

سئو با روش کلاه سفید قالبا ماندگار است و سایتی که با سئو کلاه مشکی بهینه سازی شود سریع جایگاهش را از دست می دهد و گاها از طرف گوگل جریمه می شود.

در زیر با سرویسهای طلایی سئو شرکت ما آشنا شوید:

خدمات سئو داخلی

خدمات سئو داخلی

  • بهینه سازی ساختار کدنویسی سایت
  • بهینه سازی تصاویر سایت
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • بهینه سازی محتوای سایت
  • بهینه سازی لینک سازی سایت
  • تولید محتوا برای درج داخل سایت

خدمات سئو خارجی

خدمات بهینه سازی سایت خارجی

  • معرفی سایت در دایرکتوریهای محلی
  • تولید محتوا و درج در وبلاگها
  • لینک سازی
  • کار در شبکه های اجتماعی
  • معرفی سایت در سایتهای مرتبط و مهم

خدمات لوکال سئو

خدمات SEO محلی

  • جذب مخاطبان محلی
  • درج سایت در سایتهای آگهی محلی
  • نمایش سایت به مشتریانی که نزدیک به محل کار شما هستند
  • تولید محتواهای محلی

کدام خدمات را برای سئو استفاده کنم؟

زود بازده ترین خدمات بهینه سازی و سئو به ترتیب سئوی محلی، سئوی داخلی و در آخر سئوی خارجی است.

شما با توجه به بودجه و زمان مدنظر خود می توانید یکی از خدمات نامبرده در بالا را انتخاب کنید.

پیشنهاد می کنم قبل از هر کاری از مشاورین ما در زمینه خدمات SEO بهره ببرید. مشاوره سئو به صورت رایگان است.

برای سفارش تماس بگیرید : 02634492342

امتیاز ناشرین به مطلب
تاریخ
نام آیتم
خدمات دهنده ی حرفه ای سئو ما هستیم
امتیازات آیتم
51star1star1star1star1star
6 پاسخ
    • حسین شوشتری
      حسین شوشتری می گوید :

      هزینه سئو با توجه به رقابت و میزان جستجوی هر کلمه مشخص می شود. در اصل در سئو هر کلمه دارای برآورد هزینه و زمان جداگانه است. شما باید رقابت کلمه و میزان جستجوی آن (هم خود کلمه هم کلمات مترادف کاملا شبیه) رو بسنجید و با توجه به میزان کار زمانبندی و قیمت را اعلام کنید.

      پاسخ
  1. روزبه
    روزبه می گوید :

    مرسی از مطلب خوبتون. برای اینکه بتونیم سایتمون رو برای کلمه های پر رقابت بهینه کنیم باید چه کارهایی انجام بدیم؟

    پاسخ
    • حسین شوشتری
      حسین شوشتری می گوید :

      برای این منظور خیلی کارها باید بکنید.
      معمولا رسیدن به پایین لیست رقابت در سئو کار آسونیه. منظور از لیست رقابت سایتهایی هستند که به قدرت بر روی یک کلمه کار می کنند و در صفحات اول نتایج گوگل قرار دارند. رسیدن به انتهای لیست کار آسونیه ولی بعد از اون گرفتن لینکهای بالایی کاری بسیار سخت است که نیاز به آنالیز سایتهای رقیب که در بالای شما قرار دارند دارد. شما سایتهای بالا سرتون رو نگاه کنید، ضعفاشون رو در بیارید، کمی از اونها بهتر کار کنید گوگل شما را بالا تر نشون میده. فقط توجه داشته باشید وقتی در اواسط صفحه سوم هستید سایتهای بالای صفحه ی سه را نگاه بیاندازید و با آنها رقابت کنید نه با سایتهای صفحه اول. همیشه استراتژی سایتهایی که در لینک های اول هستند با سایت هایی که در صفحات سه و چهار هستند و یا عقبتر فرق می کند.

      پاسخ
  2. کامبیز
    کامبیز می گوید :

    با تشکر از مطلب خوبتون. ما یک آژانس مسافرتی داریم. قصد داریم برای قبل عید با کلمات تور مالزی در صفحه اول باشیم. تا الان هم کاری برای این کلمه انجام ندادیم. آیا می شود در این زمان کاری کرد؟ یا خیر؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • حسین شوشتری
      حسین شوشتری می گوید :

      کلا کار کردن روی سئو سایت های تور و هتل بسیار سخت است. زیرا رقابت زیادی برای این کلمات وجود دارد. زمان کمی دارید اما می توانید با تولید محتوای سئو شده به تعداد زیاد (مثلا 30 محتوای 3000 کلمه ای در خصوص گردشگری در مالزی با عکسهایی یونیک و جذاب و حتی ویدئو و یک صفحه فرود با محتوای مناسب برای فروش تور مالزی) و لینک سازی درست و بعد زدن رپرتاژ آگهی در سایتهای گردشگری راه صد ساله را یکهویی بروید. البته این مسیر بستگی به سابقه ی سایت شما دارد. اگر از قبل وبسایتی پویا با قدمت چندساله داشته باشید این امکان وجود دارد که در کوتاهترین زمان دیده شوید. البته باید برای این منظور استراتژی درست توسط یک سئومنیجر ریخته شود.احتمال موفقیت با این راهکار تا 60 درصد وجود دارد.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
همکاری می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =