چند نکته قبل از ارسال درخواست طراحی سایت

,

[thumbnail target=”_self” alt=”webdesign” src=”https://w3developers.ir/wp-content/uploads/2016/03/w3developers-webdesign.jpg”]

بحث رقابتی بین شرکت ها و حتی افرادی که این ادعا را دارند هر روز داغ تر می شود. اما این مابین کاربرانی که درخواست طراحی سایت برای کسب و کارخود را دارند باید چه کار کنند؟!

اغلب متقاضیان طراحی سایت اطلاعات کمی در این خصوص دارند…اگر شما هم می خواهید سایتی برای شغل و کسب و کار خود راه اندازی کنید قبل از ارسال درخواست به نکات زیر توجه نمایید:

  • ملاک کار را هزینه قرار ندهید! همیشه آن کس که کمترین قیمت را می دهد کمترین کیفیت و تضمین را به شما خواهد داد! البته این ما بین کسانی هم هستند که با بزرگنمایی قیمت های زیاد به مشتریان ارائه می دهند.
  • سایت شما یک نرم افزار است و در دنیای تکنولوژی نرم افزاری که پشتیبانی نداشته باشد 1 سنت هم نمی ارزد. پس در هنگام درخواست طراحی سایت حتما به این نکته توجه داشته باشید که سایت شما باید شامل پشتیبانی شود، وگرنه مجبور خواهید شد دیر یا زود سایت خود را دور بریزید!
  • سعی کنید قبل از ثبت قرارداد طراحی از نحوه راه اندازی سایت خود، از امکانات ظاهری، امنیت سایت خود در برابر تهاجم های اینترنتی باخبر شوید.
  • سعی کنید طراحی سایت خود را به افرادی بسپارید که قابل اعتماد باشند و اطلاعات و سایت شما را برای شما نگه دارند.
  • سایت شما باید طوری طراحی شود که در تمامی مرورگرهای اینترنتی بالا بیاید و در تمامی نمایشگرها اعم از گوشی و تبلت به درستی نمایش داده شود.
  • توجه داشته باشید که مهترین بخش سایت شما ظاهر آن است، این ظاهر سایت شما است که با مخاطبانتان ارتباط برقرار می کند نه کدهای پشت آن.

با بررسی مطالب بالا می توانید در یابید که هر کسی که ادعای طراحی سایت می کند نمی تواند تضمینی برای ارئه خدمات بهتر و با کیفیت کند! پس سعی کنید به اندازه و با نگاهی دقیق تر به نکات گفته شده هزینه کنید.

2 پاسخ
  1. دانلود مقاله
    دانلود مقاله میگوید :

    سلام.مطالب سایت عالیه.ممنون از سایت مفید شما.موفق باشید.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − هفت =