طراحی سایت برای تولیدی ها و کارگاه های کوچک

طراحی سایت برای تولیدی ها و کارگاه های کوچک

,

طراحی سایت برای تولیدی ها و کارگاه های کوچک با بهترین بازدهی و بهینه ترین هزینه توسط شرکت طراحان وب در سریع ترین زمان برای شما کارفرمایان محترم به انجام می رسد. شرکت ها تولیدی های کوچک معمولا با هدف معرفی نام خود در فضای اینترنت یا افزایش فروش محصولات و خدمات خود اقدام به هزینه کردن در خصوص طراحی سایت می کنند.

طراحی سایت برای تولیدی ها و کارگاه های کوچک

در این مقاله قصد داریم در خصوص بخش های مختلف طراحی سایت برای کارگاه ها و تولیدی های کوچک با هم صحبت کنیم و بدانیم بهترین انتخاب برای سبک و روش طراحی سایت یا حتی سئو برای این دسته مجموعه ها چیست؟

اگر یه کارگاه یا تولیدی کوچک دارید حتما با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا بهترین انتخاب ها و تصمیمات را در این خصوص راه اندازی بازار اینترنتی خود بگیرید.

در ضمن مطالعه این مقاله برای طراحان سایت ها خالی از لطف نخواهد بود.

بخش های مختلف یک وب سایت تولیدی

ابتدا نیاز است بدانیم این وب سایت ها از چه بخش هایی تشکیل شده است!

در مقاله طراحی سایت ارزان در کرج بطور مفصل در خصوص راه اندازی سایت های ارزان صحبت شده است که مطالعه آن هم در این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

یک وب سایت تولیدی زیر مجموعه ای از وب سایت شرکتی در ابعاد کوچک تر محسوب می شود که در زیر بخش های اصلی این نوع وب سایت ها را خدمتتان معرفی می کنیم:

1.قسمت درباره ما

قسمت درباره ما وب سایت شما شامل اطلاعاتی در خصوص معرفی برند، شرکت و یا نام تجاری شما است که برای تولید محتوای آن می توانید از مواردی چون سابقه برند، تاریخچه و زمان شروع به کار این مجموعه، جوایز و موفقیت هایی که بدست آورده و در نهایت هدف شرکت صحبت کنید.

معرفی افراد شرکت و رزومه آن ها  ، بیان توانایی های گروه و غیره هم مواردی هستند که می توان در این وب سایت ها از آن بهره برد ولی معمولا این فیلد ها در وب سایت های شرکتی در ابعاد بزرگ تر کاربرد دارند.

2. قسمت خدمات یا محصولات مجموعه

قسمتی تحت عنوان خدمات و محصولات مجموعه در هر وب سایتی دیده می شود که می توان گفت پس از صفحه اصلی پر اهمیت ترین بخش برای طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت برای تولیدی ها و کارگاه های کوچک محسوب می شود.

اهمیت این صفحه بدلیل مراجعه زیاد کاربران شما به این قسمت از سایت بوده و همینطور در کنار صفحه اصلی وب سایت می توانند صفحه فرود و دریافت بازدید شما باشند.

3. قسمت تماس و ارتباط با ما

پس از ارائه محصولات و خدمات مجموعه کاربران سایت شما نیاز به یک کانال ارتباطی برای تماس یا ارسال پیام با شما دارند که این بخش در صورتی که مطابق با اصول طراحی سایت شرکتی طرح ریزی شود می تواند تماس و داشتن اطلاعات کاربران را بدنبال داشته باشد.

موضوعی که برخی طراحان در ایجاد وب سایت رعایت نمی کنند عدم ساخت صفحه برای تماس با شرکت است و صرفا به اطلاعاتی که در پایین یا بالای سایت ارائه می شود، اکتفا می کنند.

وجود یک صفحه اختصاصی برای تماس و برقراری ارتباط باعث ایجاد اطمینان در کاربران شما شده و صحبت در خصوص سفارش یا تماس و حتی مشاوره رایگان امکان تماس از سوی کاربران را افزایش می دهد.

4. قسمت نمونه کار ها

در طراحی سایت برای تولیدی ها و کارگاه های کوچک قسمتی تحت عنوان نمونه کار هم در وب سایت ایجاد می شود. وجود این قسمت در سایت باعت اعتماد سازی بیش از پیش در مشتریان و کاربان شما شده و پیشنهاد می شود حتما از این قسمت در طراحی سایت خود بهره ببرید و این بخش را مدام بروزرسانی نمایید.

4. قسمت اخبار و تازه ها

معمولا در ب سایت ها قسمتی تحت عنوان اخبار یا بلاگ در نظر گرفته می شود با استفاده از آن مدیر سایت بتواند مطالب، مقالات و موضوعات جدیدی در وب سایت قرار دهد این قسمتی که شما در حال حاضر مطالعه می  کنید بخشی از مقالات وب سایت ما را تشکیل می دهند.

5. صفحه اصلی وب سایت

و اما مهم ترین بخش  وب سایت شما که صفحه اصلی آن است و چکیده ای از تمامی موارد بالا می باشد.

معمولا قسمت زمان بر در طراحی سایت برای تولیدی ها و کارگاه های کوچک صفحه اصلی آن است که صرف انرژی و تمرکز زیادی را می طلب تا مهم ترین صفحه فرود وب سایت چه از نظر سئو و چه معرفی طراحی شود.

استراتژی درآمد زایی از طراحی سایت برای تولیدی های کوچک

حال که قسمت های مختلف سایت های شرکتی کوچک را شناختیم و دانستیم چه مواردی در این خصوص باعث بهره وری بهتر از وب سایتمان خواهند شد، زمان آن رسیده که کمی بیشتر در خصوص درآمد زایی در از این طریق صحبت کنیم و راهکار های آن را بررسی نماییم.

در خصوص تولیدی ها و کارگاه های کوچک مبنا را بر کمترین میزان هزینه جهت تبلیغات و بازاریابی اینترنتی قرار می دهیم.

پس از طراحی سایت شما نیاز به جذب بازدید کننده برای نشان داده محصولات و خدمات خود دارید. خب حالا چطور با کمترین هزینه می توانیم این بازدید کننده ها را به سمت وب سایت خود بکشیم؟

در خصوص دیده شدن و بازدید گرفتن برای وب سایت مقوله ای به نام سئو و بهینه سازی سایت وجود دارد که همواره اولین راهکار برای محقق کردن این هدف است؛ با سئو شما شرایطی را در وب سایتتان ایجاد می کنید که مشتریان پس از جست و جوی خدمات مورد نظر در گوگل به شما برسند و در این خصوص شما را انتخاب کنند.

موضوع سئو مقوله بسیار گسترده ای است که در خصوص آن در صفحه بهینه سازی سایت بطور مفصل صحبت کرده ایم.

اما همان طور که شاید اکثر شما مطالعه کنندگان محترم این مقاله شنیده باشید سئو امر کم هزینه ای نیست! پس چطور به عنوان راهکاری کم هزینه مطرح می شود؟

سئو محلی برای برای تولیدی ها و کارگاه های کوچک

سبکی در سئو وجود دارد که به واسطه آن بهینه سازی برای یک منطقه محدود انجام می شود به عنوان مثال ما در وب سایت خودمان از اسم کرج زیاد استفاده کردیم با وجود این که خدماتی که ارائه می کنیم هیچ محدودیت مکانی را شامل نمی شود ولی با توجه به استراتژی خود برای جذب بازدید تصمیم به این گرفتیم که به جای درگیر شدن در یک رقابت سنگین میان تمام شرکت های طراحی سایت ایران سهم خود را از بازار کرج بگیریم و پس از گرفتن بازدید و مشتری از این طریق مرحله به مرحله از هزینه دریافت شده در وب سایت سرمایه گذاری کنیم تا در مراحل آخر با طراحی سایت و شرکت طراحی سایت به هدف اصلی خود یعنی رتبه اول برسیم.

در واقع این موضوع به ما کمک کرده است که بازدهی از سئو وب سایتمان را سریع تر بدست آوریم و از مبلغی که بدست آورده ایمم مرحله به مرحله اقدام به توسعه سایت کنیم. این روش در بهینه سازی سایت را سئو محلی می گویند.

سئو محلی بهترین و مناسب ترین روش هم از نظر بازدهی و هم هزینه ای برای تولیدی ها و کارگاه های کوچک است.

در مقاله مدیریت هزینه ها در طراحی سایت مطالب مفیدی برای شما قرار داده شده است.

حال که شما با سئو محلی آشنا شدید می خواهیم روشی دیگر در خصوص درآمد زایی از این وبسایت ها را به شما عزیزان معرفی کنیم:

تبلیغ گوگل چیست و چگونه با کمترین هزینه بهترین بازدهی را از آن بگیریم؟

تبلیغ گوگل خدماتی ارائه شده توسط خود کمپانی گوگل است با استفاده از آن وب سایت ها بدون اقدام کردن به سئو می توانند در رتبه اول موتور جست جو در خصوص عبارات کلیدی خود قرار بگیرند.

هزینه تبلیغ گوگل با توجه کلمات کلیدی انتخابی شما متغیر خواهد بود و اگر این کلمات درست و اصولی انتخاب نشوند هم هزینه بالایی خواهند داشت و هم شاید بازدهی مورد نظر را برایتان بهمراه نداشته باشد.

برای اینکه بتوانید بهترین و موثر ترین تبلیغ گوگل را برای وب سایت خود قرار دهید، نیاز است که در مرحله اول سایتتان با دامنه های بین المللی ( غیر از .ir ) راه اندازی شود.چون دامنه .ir در حال حاضر در تحریم گوگل است ولی با دامنه .com که ارزان ترین دامنه بین المللی محسوب می شود می توانید اقدام به تبلیغ گوگل نمایید.

در مرحله دوم سعی کنید کلمات کلیدی را برای تبلیغ خود انتخاب کنید که در عین داشتن جست جوی خوب، رقابت پایینی داشته باشند و سعی کنید وب سایتتان را تا حدی بر روی این کلمات بهینه سازی نمایید.

مرحله سوم در ایجاد یک تبلیغ گوگل موثر و بهینه بستن اول و آخر کلمات کلیدی تان است. بدین معنا که با جست و جوی عبارات مختلف نزدیک به کلمه شما تبلیغتان دیده نشود. چون تعداد کلیک بیهوده بر روی تبلیغ شما زیاد شده و تبلیغتان زود به پایان خواهد رسید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =