این روزها بحث مارکتینگ بسیار گرم است. مارکتینگ اینترنتی نیز امروزه جایگاه ویژه ای در بین کسب و کارهای مختلف پیدا کرده است. با توجه به رشد روز افزون مارکتینگ برآن شدیم که ابعاد گوناگون مارکتینگ را برای شما بیان کنیم:
بازار گرایی
گرایش به بازار و نیاز مشتریان اولین ویژگی بازاریابی جدید است. مدیر کامیاب کسی است که سازمان را با شرایط روز همگام کند و این زمانی امکان پذیر است که کارکنان و مدیران گرایش به بازار را به عنوان یک فرهنگ و بینش بپذیرند و دنبال کنند.
بازار شناسی
“شناخت” لازمه ی هر حرکت عاقلانه و هر تصمیم اصولی است. شناخت بازار تلاشی نظام مند است برای گردآوری، ضبط و ثبت اطلاعات مربوط به همه ی اجزای تشکیل دهنده ی نظام بازار و همه عواملی که بر نظام بازار تاثیر می گذارند.
بازاریابی
بازاریابی یعنی جستجو برای یافتن مناسبترین بازار و بخش هایی که سازمان می تواند در ان جا به صورت مفید ترو موثرتر حضور یابدو پاسخگوی نیاز و خواسته مردم باشد. بازاریابی یعنی بخش بندی یا تقسیم بازارها و تعیین محصولات شرکت برای مناسب ترین بازارها.
بازار سازی
بازارسازی یعنی نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات ان با استفاده از عوامل قابل کنترل بازاریابی)محصول، قیمت، توزیع وترفیع فروش( . بازاریابان با بکارگیری درست و اصولی این عوامل می توانند در شرایط مختلف جایگاهی در بازار برای خود به دست آورند و با سیاست ها و برنامه های مناسب سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرند.
بازار گردی
بازارگردی وظیفه ای است که بازار یاب را وادار می سازد تا بیش از دیگران با تحولات و تغییرات بازارها آشنا گردد. این آگاهی از طریق حضور در صحنه رقابت و مبادله و مشاهده بازارها امکان پذیر است. شرکت کردن در نمایشگاهها، بازدید از بازار های گوناگون و بودن در محیط بازار، دید مدیران را بازتر می سازد. به عبارتی، مهمترین نقش بازار گردی تقویت و گاهی تغییر “دید” است.
بازار سنجی
بازار سنجی یعنی تحلیل موقعیت بازار با توجه به آنچه بودیم و داشتیم، آنچه هستیم و داریم و آنچه باید داشته باشیم. همه محصولات و خدمات و سازمان ها دارای منحنی عمر خاصی هستند که این منحنی شامل مراحل معرفیریا، رشد، بلوغ و اشباع، و افول است و هر مرحله شرایط ویژه ای دارد که بازار یاب باید براساس این ویژگی ها واکنش های مناسبی نشان دهد. بازار سنجی یا ارزشیابی و سنجش فعالیت های سازمان، نقاط قوت و ضعف را به خوبی نمایان می سازد.
بازار داری
بازار داری یعنی حفظ مشتریان کنونی و تشویق و ترغیب آنان به خرید بیشتر و تداوم خرید از طریق ایجاد “رضایت” در آنان. آگاهی از رفتار مشتریان، ارتباط برقرار کردن با آنان، داشتن اطلاعات روانشناختی وجامعه شناختی و نیز اطلاع داشتن از حرکات و امکانات رقبا نقش ارزنده ای در حفظ مشتری دارد.
بازار گرمی
برای بازار داری لازم است بازار گرمی را از دست ندهیم. بازارگرمی یعنی تبلیغات و تشویقات به موقع جهت آگاه ساختن، متقاعد ساختن و ترغیب مشتریان برای ارتباط بیشتر با سازمان و خرید از آن و مقابله با حرکات رقیب. یکی از مهمترین ابزار های بازار گرمی استفاده از خلاقیت ها، نوآوری ها و ابتکارات است.
بازار گردانی
بازار گردانی یعنی مدیریت بازار که شامل برنامه ریزی، اجرا و کنترل امور گوناگون بازار و ابعاد مختلف بازاریابی است. بازار گردانی شامل تنظیم و تنظیم استراتژی ها و برنامه ها، سازماندهی و اجرای همه ی امور مربوط به شناساندن و معرفی محصولات شرکت به بازار ها، نظارت بر فعالیت ها برای دستیابی به اهداف سازمان و ایجاد رضایت برای مشتریان و جامعه است.
خدمات اصلی W3
راه اندازی یک وبسایت در عصر اینترنت از واجب ترین نیاز ها برای یک کسب و کار محسوب می شود. طراحی سایت حرفه ای و پر بازدید علاوه بر جنبه های کسب اعتبار کاری موجب افزایش چشم گیر تعداد مشتریان خواهد شد. برای استفاده از خدمات طراحی سایت با پشتیبانی وبسایت تماس حاصل کنید.
پس از طراحی یک سایت برای افزایش بازدید و فروش در آن سئو راه حل پیشنهادی است. سئو کاران با انجام استاندارد سازی ها، مطلب گذاری مطابق با الگوریتم های بروز گوگل و محبوب سازی وبسایت شما در سطح اینترنت ریته شما شما را در میان همکارانتان افزایش می دهد.
اگر علاقه مند به کسب اطلاعات در این خصوص هستید، می توانید با پشتیبان سایت ارتباط برقرار کنید.
خدمات ووردپرس
سیستم مدیریت محتوا ووردپرس محبوب ترین سیستم در میان طراحان سایت با قالب های آماده می باشد. از این در میان طراحی های این وبسایت ها مشکلات عدیده ای بر خوردنیست.
خدمات وورد پرس گروه w3 شامل امنیت وبسایت ووردپرسی ، پشتیبانی سایت وورد پرسی و سئو این وبسایت ها می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.