افزایش تبلیغات در جست‌وجوهای موبایلی گوگل

کاربرانی که با استفاده از گوشی و تبلت به جست‌وجوگر گوگل متصل شوند، از این پس شاهد نمایش تبلیغات گسترده‌ای خواهند بود.

به گزارش ایتنا از فارس، گوگل هفته گذشته نظام تبلیغاتی خود را تغییر داد و اعلام کرد شیوه‌های جدیدی را برای تبلیغات خودرو، هتل‌ها و خرید و فروش و رهن خانه در نظر گرفته است.

با توجه به تسلط گوشی‌های هوشمند بر بازار فناوری، گوگل به این نتیجه رسیده که باید برای سازماندهی درآمدهای تبلیغاتی خود توجه بیشتری به این حوزه داشته باشد.

جری دیشلر معاون مدیر محصولات گوگل اظهار داشته که جستجو در این موتور جستجوگر با استفاده از گوشی در ده کشور از میزان جستجو با استفاده از رایانه‌های رومیزی پیشی گرفته است.

از جمله این کشورها می‌توان به آمریکا، کانادا و ژاپن اشاره کرد.

گوگل مدعی است از این طریق قصد دارد پاسخگوی نیازهای کاربران بوده و نمایش آگهی‌های مرتبط با سلیقه و نیاز هر فرد را تسهیل نماید.

این شیوه جدید تبلیغاتی مبتنی بر نمایش مجموعه‌ای از عکس‌ها، ارائه جزئیات فراوان در مورد هر سوژه تبلیغاتی و نمایش اطلاعات تماس نزدیک‌ترین افراد و مؤسساتی است که خدمات مورد نظر را ارائه می‌دهند.

در مورد تبلیغات مربوط به هتل‌ها اطلاعات دیگری همچون نرخ کرایه اتاق‌ها، تعداد اتاق‌های در دسترس، آدرس دقیق عکس‌ها و نظرات دیگر افراد قابل دسترس است.

ارتقای ابزار Google Compare هم مقایسه خدمات بیمه‌ای و هزینه‌های آنها را ممکن کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =